Wednesday 27 May 2015

CMD ; KENAPA AMBIL DAN MASIH TAK KURUS2???



Ada yg tanya saya.. kalau saya guna cmd ni berapa lama saya boleh kurus ya?
Agak2 minggu ni jer saya turun berapa kg? Kenapa lame dah amik tak turun2 pun berat saya? kenapa..kenapa..why,whyyyyyy!

Meh saya nak menjawab soalan ni supaya tak ada yg salah faham kemudian hari..
SETAKAT NI DAH RAMAI YANG BERJAYA KURUS DGN CMD.INI ADALAH KENYATAAN YG BOLEH DIBUKTIKAN TANPA KERAGUAN..ada yg dh turun seminggu 8kg, 5kg,3kg..5 bulan loss 54kg.ini testimoni BENAR!
saya pun loss 10kg dgn cmd..tp amik mase 2 bulan la..sbb sy gemuk daging kot..ekekekke

Anda nak tau gemuk air,angin atau daging?
gemuk mane yg susah sgt nak loss? meh baca --> Anda gemuk air,angin atau daging? klik DISINI

ok,jom baca pulak kenapa ambil macam2 supplement still badan tak jugak kurus??? meh baca KLIK SINI

namun kena ingat.. badan setiap org adalah berbeza... ada org mmg badan dia jenis cepat turun,guna seminggu pun dah susut sampai 8kg, ada org mmg jenis lambat..
kalau nak cerita tentang kg turun ni saya yakin mana2 product pun tak dapat nak bagi jawapan kalau soalan sama diajukan. so kepada yang jenis lambat turun ni hope boleh kawal pemakanan anda,banyakkan buat aktiviti untuk membakar kalori..
Memang la kami kate xperlu diet,xperlu senam..tapi mesti tau tubuh anda bagaimamana..CMD membantu mempercepatkan process bakar lemak.
Anda sendiri kene tolong dan kenali diri anda...

CMD adalah product yg bertindak membuang toksid/asid yg bersarang dalam badan kita.. bila badan kita banyak toksik,lemak pun susah nak keluar.sekurang2nya diet dgn cmd adalah diet sihat..tidak sesekali merosakkan buah pinggang anda.Dah lama dan bertahun tahun menyimpan lemak,agak2 dlm seminggu nak hilang terus boleh ke? Pikir2 kanlah..dan selamat beramal..

Lost 54kg dalam masa 5bulan klik sini

Terima kasih sudi baca,semoga bermanfaat untuk semua!

No comments:

Post a Comment